torsdag 25 november 2010

snart är det första advent

Nu är jag på väg till sängen. Det är ju fredag i morgon och på söndag är det första advent. Jag har varit och hämtat ljusstakar och stjärnor men tänker inte ställa fram dem innan på lördag eller möjligtvis i morgon. Förr var jag supernoga med att inte tända adventsljusen innan just på första advent men jag har ruckat lite på det. Men jag gillar inte att folk tänder dem för tidigt.

I helgen ska jag inte hitta på så mycket. Skulle ju ha putsat fönstren men har haft dålig framförhållning. Det verkar inte som man skulle kunna göra det i helgen heller, ska ju fortsätta att vara minusgrader. Eventuellt ska maken och jag gå ut och äta på lördag, något som vi väldigt sällan gör nu för tiden. Vi får se hur det blir.

Tomorrow it's......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar